Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی

مقاله ها

دبیر ستاد اعتکاف شهرستان ملایر خبر داد:
پیش بینی حضور بیش از 1000 نفر در اعتکاف

دبیر ستاد اعتکاف شهرستان ملایر گفت: پیش بینی می شود در مراسم پر فیض اعتکاف همزمان با ایام البیض بیش از یک هزار و 300 نفر حضور یابند.

حجت‌الاسلام محمد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار"همدان نیوز"  در ملایر، با اشاره به اینکه همه ساله مراسم معنوی و پرفیض اعتکاف همزمان با ایام‌البیض از 13 تا 15 ماه رجب در مساجد کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال نیز شاهد برگزاری این مراسم در مساجد شهرستان ملایر خواهیم بود.

وی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 11 مسجد شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این مراسم امسال با حضور جوانان در مسجد جامع شهر ملایر ویژه خواهران، مسجد نبی اکرم (ص) ویژه برادران، مسجد دانشگاه ملایر، مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر، مسجد شهر سامن، دو مسجد در شهر ازندریان و در مساجد روستاهای علی‌آباد دمق، انوج، روستای اسلام‌آباد و روستای جوراب برگزار می شود.

دبیر ستاد اعتکاف شهرستان ملایر تصریح کرد: این مراسم از سحرگاه روز 13 ماه رجب آغاز و تا پایان روز 15 ماه رجب ادامه دارد.

‎ عباسی  از پیش بیینی بینی حضور بیش از یک‌هزار و 300 نفر در مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: سال گذشته نیز بیش از یک‌هزار و 200 نفر در این مراسم معنوی حضور داشتند.

وی ادامه داد: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی ملایر، 40 نفر از مبلغان در برگزاری مراسم اعتکاف این شهرستان همکاری دارند.

وی پاسخگویی به سئوالات دینی و شرعی معتکفان، برگزاری مراسم سخنرانی با موضوعات مختلف، دعا و نماز، محافل انس با قرآن، ویژه برنامه میلاد حضرت علی (ع)، اعمال ام‌داوود، زیارت عاشورا، ختم قرآن و ذکر صلوات، برگزاری مسابقات فرهنگی، همکاری هلال احمر و برخی آموزش‌های امدادی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای معتکفان در شهرستان خواهد بود.

دبیر ستاد اعتکاف در ملایر افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند از 28 تا 31 فروردین ماه امسال با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی ملایر در این طرح ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه ملایر و آزاد اسلامی نیز به دانشگاه مربوطه خود مراجعه کنند، یادآور شد: در سایر شهرها و روستاهای شهرستان نیز علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام به محل برگزاری اعتکاف مراجعه نمایند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن