Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی راه اندازی سینما در اسدآباد

راه اندازی سینما در اسدآباد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از راه‌اندازی سینما در این شهرستان توسط بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقلا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، رضا قاسمی اظهار کرد: این سینما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مرحله اول نمایش فیلم به صورت آزمایشی به مدت ١٠ روز در این سینما انجام شد، گفت: مدت زمان ١٠ روز آزمایشی روز گذشته به پایان رسید و مرحله دوم از ٢١ ماه رمضان به بعد آغاز می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از اکران فیلم «من سالوادور نیستم» در این سینما خبر داد و اضافه کرد: در مدت زمان پخش آزمایشی استقبال خوبی از اکران فیلم شد.

وی ادامه داد: البته برای جذب مخاطب بیشتر، بخش خصوصی باید تبلیغات محیطی در شهر و روستاها داشته باشد.

قاسمی با تاکید بر اینکه سالن کاملاً مجهز است، افزود: هیچگونه هزینه‌ای برای سالن انجام نشده است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه در بحث ارتقای فرهنگ و ارائه خدمات فرهنگی و هنری باید اقدامات زیرساختی و دقیقی انجام شود، خاطرنشان کرد: اکنون به دلیل وجود ماهواره‌ها و شبکه‌های مجازی و اینترنت پرسرعت در دسترس همگان، برخی از ناهنجاری‎های فرهنگی در جامعه دیده می‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه راه‌اندازی سینما در شهرستان و فعالت مستمر آن به داشتن توجیه اقتصادی نیز بستگی دارد، افزود: به طور قطع وجود سینما و پخش فیلم‎های به‌روز همزمان با دیگر سینماهای کشور نقش به‌سزایی در رشد فرهنگی شهرستان دارد.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی سینما در سالن اداره ارشاد توسط بخش خصوصی در برخی از شهرستان‌های استان انجام شده است.

قاسمی تبلیغات و معرفی هنر هفتم و جذب مخاطب را برای رونق سینما در شهرستان موثر دانست و گفت: این مهم می‌تواند گام مثبتی در راستای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان باشد.

گفتنی است، در سال‌های برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در همدان تمام سالن‌هایی که قابلیت نمایش فیلم در آنها وجود داشت تجهیز شدند و در آن سال‌ها پخش فیلم‎های جشنواره در همه شهرستانها و سالن‌ها انجام می‌شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن