Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی هفتمین سمینار پژوهشی موسیقی در همدان

حوزه هنری برگزار می کند؛
هفتمین سمینار پژوهشی موسیقی در همدان

مسئول واحد موسیقی و سرود حوزه هنری استان همدان از برپایی سومین سمینار پژوهشی موسیقی در سال جاری خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، جلال گودرزی‌سروش در این باره گفت: واحد موسیقی و سرود با توجه به نیاز جامعه موسیقی استان از سال گذشته نسبت به برگزاری سمینار پؤوهشی موسیقی برای علاقمندان کرده است.

وی ادامه داد: تا کنون سمینارهایی با موضوعات مختلف از جمله نی و سازهای بادی، مقامهای مجازی تنبور، مکاتب نوازندگی ویولن و... برگزار شده است که در هفتمین نشست به سراغ بررسی مکاتب مختلف پیانو در ایران و جهان خواهیم رفت.

گودرزی گفت: مباحثی که جهت ارائه در این نشست‌ها انتخاب می‌شوند با توجه به مطالب و مباحث روز و جدید، سازهای که در همدان بیشتر به آن توجه شده و نیازهای جامعه موسیقی استان است تا به برآورده شدن نیاز جامعه موسیقی استان و غنی تر شدن دانش کمک شود.

وی در پایان گفت: تاریخچه پیانو، مفهوم سبک در موسیقی، سبکهای شناخته شده موسیقی در دوران باروک و کلاسیک، سبکهای شناخته شده بعد از ظهور پیانو در دوران رومانتیک و مدرن، سبکهای اجرایی دوران معاصر، و سبک ایرانی در نوازندگی پیانو برخی از مباحثی است که در هفتمین سمینار پژوهشی به آنها پرداخته خواهد شد.

گفتنی است، هفتمین سمینار پژوهشی واحد موسیقی و سرود حوزه هنری استان همدان روز جمعه 28/3/95 ساعت 11 در سالن شماره2 سینما قدس همدان و با سخنرانی شهرام خوش‌صفت برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن