Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی برگزاری بیش از 70 عنوان دوره ضمن خدمت برای کتب جدید درسی

در استان همدان انجام شد؛
برگزاری بیش از 70 عنوان دوره ضمن خدمت برای کتب جدید درسی

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری بیش از 70 عنوان دوره ضمن خدمت برای کتب جدیدالتألیف پایه های ششم ابتدایی و دهم متوسطه در سطح استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش استان همدان، بهروز مهری گفت: امسال به دلیل استقرار پایه ی دهم متوسطه بیش از 70 عنوان از کتب پایه های ششم ابتدایی و دهم متوسط عمومی و فنی و حرفه ای تغییر یافته اند که برگزاری این حجم از دوره برای همکاران نیاز به برنامه ریزی دقیق داشته و امسال برای اداره برنامه ریزی سال بسیار حساسی است.

وی با بیان این که  این دوره ها به شیوه حضوری، غیر حضوری، آموزش های آنلاین و الکترونیکی خواهد بود، افزود: اعزام مدرسان دو عنوان کتب جدیدالتالیف ابتدایی، 25 عنوان کتب پایه دهم متوسطه عمومی و 10 عنوان کتب فنی و حرفه ای از 30 مرداد تا 20 شهریور در حال برنامه ریزی و اعزام به تهران اعزام و بلافاصله پس از بازگشت مدرسان برنامه ریزی برای اجرای دوره ها در سطح شهرستان ها و مناطق استان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین  10 عنوان از کتب رشته های فنی حرفه ای به صورت الکترونیکی در حال ثبت‌نام و اجرا بوده و بیش از 30 عنوان دیگر از کتب فنی حرفه ای که در نیمه دوم سال تحصیلی ارائه می‌شود از آذر ماه به شیوه الکترونیکی برگزار می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن