Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی فروش 700 میلیون تومانی سینماهای همدان

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان خبر داد:
فروش 700 میلیون تومانی سینماهای همدان

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان همدان گفت: سینماهای قدس و فلسطین همدان و بهمن ملایر از ابتدای سال جاری تا کنون هفت میلیارد و 500 میلیون ریال فروش داشته اند.

سعید شرفی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر افزود: این سه سینمای حوزه هنری از ابتدای سال تا امروز میزبان 175 هزار نفر تماشاگر فیلم بوده اند.

وی ادامه داد: در این ایام 58 حلقه فیلم در سینما قدس و فلسطین همدان و بهمن ملایراکران شده که فروش هفت میلیارد و 500 میلیون ریالی را به دنبال داشته است.

شرفی همچنین تصریح کرد: میزان فروش در سینماهای حوزه هنری استان نسبت به مدت مشابه سال قبل دو و نیم برابر شده است.

وی با اشاره به فیلم های پرفروش سینماهای حوزه هنری استان، اظهار داشت: فیلمهای «من سالوادور نیستم»، «50 کیلو آلبالو» و «ابد و یک روز» به ترتیب پرفروش ترین فیلم های سینماهای همدان به شمار می روند.

مدیرامور سینمایی حوزه هنری استان همدان به ظرفیت 360 نفری دو سالن سینما فلسطین همدان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با بهره برداری از سینما فلسطین، استقبال مردم از فیلم های سینمایی بهبود یافت.

وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر سینما قدس همدان دو فیلم «این زن حقش را می خواهد» به کارگردانی محسن توکلی و «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی را روی پرده دارد.

شرفی با بیان اینکه فیلم «فروشنده» در دو سینمای فلسطین همدان و بهمن ملایر نیز به طور همزمان اکران می شود، خاطرنشان کرد: دیگر فیلم در حال اکران در سینما فلسطین «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی است.

وی افزود: فیلم «کربلا جغرافیای یک تاریخ» نیز به کارگردانی داریوش یاری در سینما بهمن ملایر به روی پرده رفته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن