Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی فرهنگ و ارشاد همدان به هیچ بخش مرتبط با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بدهی ندارد

فرهنگ و ارشاد همدان به هیچ بخش مرتبط با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بدهی ندارد

رئیس بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به هیچ بخش فرهنگی و هنری بدهی ندارد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، فاضل عبادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دوره بیست و سوم جشنواره تئاتر از 22 تا 27 آذرماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: هدف گذاری استان اجرای برنامه های فرهنگی، علمی و هنری برای کودکان و نوجوانان در همدان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در سال های قبل برنامه ریزی هایی برای برگزاری جشنواره فیلم نوجوان برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: جشنواره قصه های قرآنی، نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان و دیگر برنامه ها از جمله مواردی است که از سوی استان پیگیری شده است.

عبادی با اشاره به استقبال مردم و کودکان و نوجوانان از جشنواره، یادآور شد: امسال 10 سالن در مرکز استان در نظر گرفته شده و در هشت شهرستان دیگر برنامه هایی ویژه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه راه اندازی کانون تئاتر کودک و نوجوان از اقدامات ماندگار در پی برگزاری جشنواره بوده است، اظهار داشت: در واگذاری امور به هنرمندان نیز اقداماتی از سوی آنها صورت گرفت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن