Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی 14 اسفند؛ آخرین مهلت ثبت نام در طرح عیدانه کتاب

14 اسفند؛ آخرین مهلت ثبت نام در طرح عیدانه کتاب

کتابفروشان سراسر کشور می توانند تا پایان روز 14 اسفند ماه برای شرکت در طرح «عیدانه کتاب» ثبت نام کنند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، کتابفروشان می توانند تا 14 اسفند ماه با مراجعه به سایت خانه کتاب به نشانی (ketab.ir)  در طرح « عیدانه کتاب»  ثبت نام کنند.  طرح «عیدانه کتاب»  با شعار « امسال هم کتاب عیدی دهیم» از  15 اسفند ماه تا 15 فروردین  ماه در کتابفروشی های عضو طرح اجرا می شود.

با باقی ماندن تنها یک هفته تا پایان ثبت نام در این طرح، 519 کتابفروشی از 29 استان کشور  برای مشارکت در  این طرح عضو شده اند که استان های تهران با 103 کتابفروشی، قم و اصفهان با 63 کتابفروشی تاکنون بیشترین مشارکت در طرح«عیدانه کتاب» را از آن خود کرده اند. 

در طرح«عیدانه كتاب» كتابفروشي‌هايي كه شرايط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام در سايت خانه كتاب و تاييد، مي‌توانند كتاب هايي كه با شرايط تعيين شده در اين طرح، مطابقت داشته باشند با 20 و 25 درصد تخفيف به خريداران بفروشند.

کتابفروشی‌هایی می‌توانند در این طرح شرکت کنند که دارای پروانه کسب با تاریخ معتبر باشند. همچنین کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، نایاب، افست، فاقد شماره شابک و کتاب‌هایی که در سایت خانه کتاب موجود نباشند، مشمول طرح مذکور نخواهند شد. شرایط خرید در این طرح، سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر یک میلیون ریال است و خریدار هم می‌تواند در چند نوبت و از چند کتابفروشی عضو، کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن