Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی برگزاری جشنواره‌ نوجوان سالم با بیش از پنج‌هزار طرح دانش‌آموزی در همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد:
برگزاری جشنواره‌ نوجوان سالم با بیش از پنج‌هزار طرح دانش‌آموزی در همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در ششمین جشنواره‌ نوجوان سالم در استان بیش از 5هزار طرح دانش آموزی ارائه شده است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، مصطی خزاعی با اشاره به استقبال گسترده دانش آموزان از ششمین دوره‌ی جشنواره‌ی نوجوان سالم، گفت: این جشنواره امسال رشد  4 برابری نسبت به سال گذشته  داشت.

خزاعی افزود: بیش از 5هزار و 443 اثر شامل 5هزار و 62 اثر در بخش دانش آموزی ، 377 اثر در بخش همکاران فرهنگی و 4 اثر در بخش اولیای دانش آموزان در رشته های مختلف به دبیرخانه‌ی استانی این جشنواره ارسال شده است .

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه  دانش آموزان دوره‌ی ابتدایی در دو رشته‌ی نقاشی و انشاء نویسی با موضوع  "چگونه از خود مراقبت کنیم ؟" آثار خود را به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال کرده اند.

وی گفت: جشنواره‌ی ششم در دو بخش خلاقیت های دانش آموزی در هفت رشته ی ایده پردازی، مقاله‌نویسی، نقاشی، روزنامه دیواری، عکس، فیلم کوتاه، نرم افزار و در بخش ابتکارات مدرسه ای در سه رشته‌ی الگوها و فنون آموزش پیشگیری در کلاس درس، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی و پروژه های ابتکاری پیشگیری برگزار شد.

گفتنی است جشنواره‌ی دانش آموزی نوجوان سالم همه ساله به منظور ترویج زندگی سالم و شناسایی و رشد و شکوفایی قابلیت ها و ظرفیت های دانش آموزی و مدارس در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، در مدارس کشور برگزار می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن