Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی نشست بصیرت افزایی ویژه کارکنان با حضور مدیر کل زندان های همدان برگزار شد

نشست بصیرت افزایی ویژه کارکنان با حضور مدیر کل زندان های همدان برگزار شد

به مناسبت دهه فجرو سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  نشست بصیرت افزایی در سالن آمفی تئاتر اداره کل زندان های همدان برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های همدان، در این نشست که  با حضور حسن محمدیاری مدیر کل زندان های همدان، حجت الاسلام حسینی یمین استاد حوزه و دانشگاه و جمعی از کارکنان  و بسیجیان  شاغل در اداره کل، زندان های همدان، کانون، اردوگاه و بازداشتگاه با هدف آگاهی و ایجاد معرفت و بصیرت دینی برگزار شد، حجت الاسلام حسینی یمین استاد و حوزه دانشگاه به عنوان سخنران حضور داشت و گفت: قرآن کیمیا است و خواندن قرآن به شدت بصیرت انسان را بالا می برد .

وی با اشاره به اهمیت خواندن قرآن در زندگی افزود: امام خمینی (ره) هر ۱۰روزیکبار قرآن کریم را ختم می کردند .

حسینی در ادامه به روایتی  از امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: حضرت می فرمایند: اگر می خواهید دنبال علم بگردید اگر به غیر از قرآن به آن دست یابید حتما به جهالت کشانده خواهید شد .

وی همچنین  جمع حاضر را به خواندن کتاب تشویق کرد و یاد آورشد: کتاب جایی است که اندیشه عمیق به اشتراک گذاشته می شود و امروزه فضای مجازی انسان را از سمت کتاب و مطالعه روی برگردانده است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم پایبندی همگان به قانون اساسی و آرمان های حضرت  امام خمینی (ره) و  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تاکید و خاطرنشان کرد: در جامعه بالغ افراد باید به قوانین پایبند باشند .

گفتنی است در پایان همچنین جلسه پرسش و پاسخ برگزار و حجت الاسلام حسینی به سوالات کارکنان پاسخ های لازم را ارائه کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن