Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی مردم در برابر آسیب زنندگان به محیط زیست احساس مسئولیت کنند

فرماندار نهاوند:
مردم در برابر آسیب زنندگان به محیط زیست احساس مسئولیت کنند

فرماندار شهرستان نهاوند : هر کدام از شهروندان ما باید در برابر کسانی که به محیط زیست و فضاهای سبز ضربه می زنند احساس مسئولیت کنند

به گزارش "همدان نیوز"، کریم حمیدوند در گردهمایی دهیاران، بهره برداران و همیاران طبیعت که در سالن اندیشه مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) برگزار شد گفت: از بین رفتن منابع طبیعی زمینه ساز بوجود آمدن گرد و خاک و خشکسالی و تغییرات آب و هوا می شود و مشاهده میکنیم بخاطر بی توجهی به منابع طبیعی در کشورهای همجوار چه مشکلاتی برای کشورمان به وجود می آید.

وی در ادامه افزود: بلاهای و بیماری های الان ناشی از استفاده بیش از حد مواد شیمیایی و غیر طبیعی در محصولات کشاورزی می باشد و در گذشته بخاطر عدم استفاده از این مواد این بیمارهای کمتر بود.

حمیدوند گفت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند به لحاظ منابع طبیعی و درختان در حال از بین رفتن هنوز احساس خطر نکرده ایم.

وی افزود: هر کدام از شهروندان ما باید در برابر کسانی که به محیط زیست و فضاهای سبز ضربه می زنند احساس مسئولیت کنند و مشارکت عمومی باعث گسترش فرهنگ نگهداری از منابع طبیعی می شود.

فرماندار شهرستان نهاوند در پایان گفت: تشکل های دوستدار طبیعت باید در برابر اینها فعالیت بیشتری داشته باشند و تنها دغدغه خود را تشکیل آن سمن قرار ندهند و باید متناسب با حوزه خود فعالیت کنند.

در پایان مراسم از دهیاران حامی طبیعت و منابع طبیعی با اهدا لوح تقدیر شد و در محوطه مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) توسط فرماندار و مدیران ادارات درختکاری شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن