Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی نصب نماد جشنواره بین‌المللی تئاتر در پارک کودک همدان

نصب نماد جشنواره بین‌المللی تئاتر در پارک کودک همدان

نشست هم اندیشی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و صدا و سیمای مرکز همدان درخصوص روند برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، رئیس بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در این نشست با بیان اینکه جشنواره از ٢٩ آبان ماه تا چهارم آذرماه در همدان برگزار خواهد شد؛ اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما در ستاد، برگزاری جشنواره با مشارکت و حضور مردم است.

علیرضا درویش‌نژاد با تأکید بر اینکه مردم مناطق حاشیه شهر هم باید از برنامه‌های جشنواره بهر‌مند شود؛ افزود: بر اساس هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش استان، مراسم رونمایی از پوستر و نشست خبری جشنواره در یکی از مناطق حاشیه شهر برگزار خواهد شد.

وی از نامگذاری پارک کودک همدان به نام جشنواره تئاتر کودک خبر داد و افزود: طبق توافق با شهرداری، نماد جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در این پارک نصب خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر نقش رسانه ملی در زمینه اطلاع‌رسانی درخصوص برنامه‌های جشنواره، گفت: پخش زنده مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه، پخش برنامه‌های جشنواره از شبکه‌های سراسری و... از درخواست‌های ستاد اجرایی جشنواره بیست و پنجم است.

در ادامه این نشست، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان هم گفت: جشنواره تئاتر کودک مهم‌ترین رویداد فرهنگی استان است و تلاش می‌کنیم برنامه‌های جشنواره در سطح قابل توجهی پوشش داده شود.

مهدی دهقان‌نیری از برنامه‌های ویژه صدا و سیمای مرکز همدان درخصوص معرفی ظرفیت‌ها و مفاخر استان خبر داد و گفت: در این خصوص بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به زودی فیلم سینمایی «خواهر طاهره»، درباره زندگی و سرگذشت مرضیه دباغ بانوی انقلابی در همدان ساخته خواهد شد.

وی از تولید سریال ٢٦ قسمتی درباره زندگی مرضیه دباغ هم خبر داد و گفت: این سریال هم در صدا و سیمای مرکز همدان تولید می‌شود.

دهقان‌نیری تأکید کرد: خانم دباغ یک بانوی انقلابی با شخصیت ملی بود؛ از این رو برای انجام این‌پروژه‌های تاریخی به مشارکت همه دستگاه‌های متولی در استان نیاز داریم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن