Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی حضور 55 گروه نمایشی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

حضور 55 گروه نمایشی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

دبیر اجرایی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از شرکت 55 گروه نمایشی در این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، هادی فیض منش اظهار داشت: در این دوره از جشنواره 9 نمایش از کشورهای آلمان ، ایتالیا، ترکیه، بلژیک، فرانسه، عراق، آفریقای جنوبی، هند و اسپانیا حضور دارند.

وی اضافه کرد: علاوه بر نمایش های خارجی 46 نمایش از 11 استان کشورمان نیز در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان شرکت می کنند.

مدیر اجرایی جشنواره گفت: این نمایش ها در سالن های مجتمع شهید آوینی، پلاتوی شهید آوینی، سالن مجتمع بوعلی سینا، پلاتوی بوعلی سینا، پلاتوی استاد عبادی، تالار فجر، کانون مهدیه، کانون بسیج مهدیه، سینما کانون، سالن آمفی تئاتر اداه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان به نمایش درمی آید و همچنین کارگاه های تخصصی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

فیض منش خاطرنشان کرد: علاوه بر نمایش های صحنه ای تعدادی نمایش در بخش خیابانی در کوی خضر، شهرک شهید مدنی و حصارامام در تاریخ 28 آبان ساعت 10 صبح اجرا می شود.

وی افزود: رونمایی از المان جشنواره در محوطه تالار فجر، شادپیمایی کودکان در پیاده راه بوعلی و آیین افتتاحیه و اختتامیه از بخش های اصلی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان با شعار «کودک و حقوق اجتماعی» به دبیری مریم کاظمی از 28 آبان تا چهارم آذر ماه امسال به میزبانی همدان برگزار می شود./ ایرنا همدان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن