Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی همدان در راس صنایع دستی دنیا قرار دارد

همدان در راس صنایع دستی دنیا قرار دارد

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با تأکید بر اینکه همدان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران به شمار می رود، اظهار داشت: همدان قابلیت این را دارد که یکی از مقاصد مطرح در صنعت گردشگری باشد.

 به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، زوراب پولولیکا شویلی در آیین افتتاحیه چهلمین اجلاس جهانی گردشگری در همدان به اهمیت توریسم فرهنگی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بسیاری از گردشگران امروزی با هدف تفریح سفر می کنند و ما باید سعی کنیم با استفاده از فناوری های جدید به ارتقای فرهنگ و میراث فرهنگی کمک کنیم.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم پروژه های جدیدی در گردشگری تعریف و تدوین کنیم و در ایران و همدان غار علیصدر می تواند یکی از فاکتورهای مهم برای ارتقای گردشگری این منطقه باشد.

زوراب پولولیکا شویلی با تأکید بر تلاش برای حفاظت این غار، خاطرنشان کرد: سعی می کنیم ایران و جاذبه های گردشگری ایران را به جهان معرفی کنیم.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری گفت: اینجا جمع شدیم تا سعی کنیم جاذبه های گردشگری ایران را با توجه بیشتری به جهانیان نشان دهیم.

وی با بیان اینکه صنایع دستی یکی از نمادهای بسیار مهم فرهنگی به شمار می رود، گفت: همدان و به طور کلی ایران در رأس صنایع دستی دنیا قرار دارد و خوشحالیم که د یکی از ماکز برجسته صنایع دستی ایران این اجلاس را برگزار کده ایم  و می توانیم کاری کنیم که به نحو شایسته تری این ظرفیت معرفی شود.

وی با بیان اینکه اجلاس جهانی گردشگی فقط یک اجلاس نیست، گفت: می توان تمام اعضای سازمان از شرکت ها و نهادها را در یک جا جمع کرد تا به تبادل آراء پرداخت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن