Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی در ایام فاطمیه هیچ کنسرتی در همدان برگزار نمی‌شود

در ایام فاطمیه هیچ کنسرتی در همدان برگزار نمی‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: به مناسبت ایام فاطمیه برنامه های مختلفی در این اداره کل تدارک دیده شده و هیچ کنسرتی در این ایام برگزار نخواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، علیرضا درویش نژاد در نشست هم اندیشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که دامن گیر وزارت ارشاد شده، ضعف اطلاعات منتقدانی است که در این حوزه دست به تخریب می زنند.

وی با بیان اینکه اگر مسائل هر بخش به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، گفت: در اکثر موارد اختیار تصمیم گیری به عهده مدیران شهرستان ها گذاشته شده؛ وظیفه روسای شهرستانی مدیریت است و اقتدار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همه حوزه ها باید حفظ شود.

درویش نژاد با تاکید بر اینکه بحث ما در زمینه فرهنگ و هنر فیزیک نیست، گفت: در این حوزه بحث متافیزیک است و همه چیز ما را در مسیر رسیدن به خدا هدایت می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در زمینه برگزاری کنسرت در شهرستان ها هم گفت: ما تابع سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم و برگزاری کنسرت ها هم جزوی از این سیاست هاست. همانقدر که در حوزه قرآن، کانون های مساجد، امور فرهنگی و رسانه ای، هنرهای نمایشی و... فعالیت می کنیم، در حوزه موسیقی هم برنامه داریم و این یعنی رعایت توازن؛ اگر هم اشکالی در برگزاری برنامه ای وجود دارد باید آن اشکال را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما بسترسازی است، خاطرنشان کرد: در ایام فاطمیه هیچ کنسرتی در همدان برگزار نخواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن