Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی فراخوان نهمین جشنواره نمایشنامه خوانی همدان منتشر شد

فراخوان نهمین جشنواره نمایشنامه خوانی همدان منتشر شد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی استان، فراخوان نهمین جشنواره نمایشنامه خوانی همدان را منتشر کرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، این جشنواره با هدف شناسایی و شکوفایی استعدادهای تازه، بهره‌وری از تجربیات ارزنده پیشکسوتان حوزه نمایش و ارج نهادن به نمایشنامه نویسان بومی، نهمین جشنواره نمایشنامه خوانی همدان را ٢٦ و ٢٧ تیرماه برگزار می‌کند.

بر اساس فراخوان نهمین جشنواره نمایشنامه خوانی همدان، موضوع نمایشنامه‌ها آزاد است و پرداختن به مضامین ملی، مذهبی و دفاع مقدس در صورت برخورداری از انسجام دراماتیک در اولویت خواهد بود.

متون نمایشی نباید پیش از این در استان هیچ گونه خوانش یا اجرایی داشته باشند و حداکثر خوانش‌گران برای هر متن پنج نفر تعیین شده است.

ارسال درخواست کتبی (تایپ شده) و معرفی نمایش‌نامه به همراه رضایت نامه‌کتبی نویسنده، تا تاریخ اعلام شده به دبیرخانه جشنواره واقع در محل تئاتر شهر همدان مجتمع شهید آوینی الزامی است.

هم چنین به انتخاب هیات داوران جشنواره، در بخش‌های متن، کارگردانی، بازیگر زن و مرد و توضیح صحنه خوان با لوح تقدیر و جایزه نقدی از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ آخرین مهلت درخواست و معرفی نمایش‌نامه ٣٠ خردادماه و آخرین مهلت ارسال لوح فشرده آثار ٢٠ تیرماه است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن