Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی پیش‌بینی ۱۷۷ غرفه در نمایشگاه کتاب همدان

پیش‌بینی ۱۷۷ غرفه در نمایشگاه کتاب همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: 177 غرفه برای حضور ناشران در دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب همدان در نظر گرفته شده است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی با اعلام این خبر افزود: بر اساس اعلام مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، تعداد ثبت‌نام کنندگان در نمایشگاه کتاب همدان به 593 ناشر رسید.
وی ادامه داد: این ناشران از استان‌های تهران، قم، اصفهان، گیلان، مشهد، قزوین و همدان برای حضور در نمایشگاه سراسری کتاب همدان اعلام آمادگی کردند.
احسانی با بیان اینکه پالایش نهایی پس از برگزاری جلسه هیئت انتخاب ناشران اعلام خواهد شد، گفت: ناشرانی که در سایر نمایشگاه‌ها حضور کامل داشته و تعداد کتاب‌های منتشر شده توسط این ناشران در چهار سال قبل کمتر از یکصد جلد نباشد، برای حضور در نمایشگاه همدان انتخاب خواهند شد.
وی در خصوص همکاری دستگاه‌های استان در برگزاری نمایشگاه، یادآور شد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا کنون آمادگی خود را برای مشارکت در نمایشگاه اعلام کرده‌اند.
احسانی با بیان اینکه در ایام برگزاری نمایشگاه، برنامه‌های جنبی متعددی نیز پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: در این ایام گردهمایی ناشران و مؤلفان استان نیز برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب همدان از 18 تا 23 دی‌ماه برگزار خواهد شد، گفت: علاقمندان به کتاب می‌توانند از ساعت 9 تا 12 صبح و 15 تا 20 شب به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن