Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی جزئیات آغاز آموزش حضوری در مدارس همدان

جزئیات آغاز آموزش حضوری در مدارس همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به بازگشایی مدارس از هفته آینده، گفت: تمامی  مدارس ابتدایی و متوسطه به جز دانش آموزان با نیازهای ویژه  از 27 اردیبهشت ماه به  منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری بهره‌مند شوند، دایر می شود و استفاده از تمام یا بخشی از فرصت فراهم شده، حسب نیاز داوطلبانه خواهد بود.

به گزارش "همدان نیوز"، پورداود با اشاره به این که تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن مدارس اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی با رعایت پروتکل های بهداشتی از مردادماه آغاز می شود.

وی گفت: با توجه به تعیین 17 خرداد برای شروع امتحانات پایه دوازدهم، ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان پایه دوازدهم تا دهم خرداد ماه خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر این که روش های آموزش غیر حضوری از تلویزیون و بستر شاد همچنان ادامه می یابد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان همدان در این زمینه پیشتاز بوده و همکاران ما پویش "مدرسه تعطیل است، تعلیم و تربیت تعطیل نیست" را به اوج رساندند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن