Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر طنز کرونا تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر طنز کرونا تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر طنز کرونا خبر داد و گفت: شعرا و طنزپردازان کشور می‌توانند تا پایان خرداد ماه در این رویداد ملی شرکت کنند.

به گزارش "همدان نیوز"، احمدرضا احسانی اظهار داشت: علاقه مندان می توانند در موضوع های زندگی و امید، نشاط اجتماعی، بهار کرونایی، همدلی و هم‌زبانی، کرونا و عید، درخانه بمانیم و فاصله‌گذاری اجتماعی شعرهای طنز خود را به جشنواره ارسال کنند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را تقویت روحیه نشاط و شادابی عنوان کرد و افزود: پذیرای تمام رده های سنی از سراسر کشور هستیم.

احسانی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دلیل استقبال شاعران و نویسندگان تا ۳۱ خردادماه تمدید شده است گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند آثار خود را در قالب فایل ورد و فیلم کوتاه حداکثر با حجم ۵۰ مگابایت ارسال کند که ارسال هر دو مورد ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: آثار در همه قالب‌های شعری آزاد و حق چاپ و انتشار آثار دریافتی برای دبیرخانه جشنواره محفوظ است.

وی افزود: با توجه به درخواست علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، بخش های داستان کوتاه و داستانک نیز به جشنواره اضافه شد.

متقاضیان برای نامنویسی در جشنواره شعر طنز باید به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان به نشانی hamedan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن