Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اطلاعیه صندوق اعتباری هنر در خصوص بیمه تامین اجتماعی

اطلاعیه صندوق اعتباری هنر در خصوص بیمه تامین اجتماعی

صندوق اعتباری هنر در اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از اعضای تحت پوشش برای جبران خسارت های ناشی از کرونا، این صندوق سهم حق بیمه سه ماهه اول سال 99 اعضایی که تا پایان اسفند 98 دارای قرارداد بیمه فعال بودند را پرداخت کرد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«به اطلاع اعضای محترم صندوق اعتباری هنر می رساند؛ در راستای حمایت از اعضای تحت پوشش برای جبران خسارت های ناشی از کرونا، صندوق اعتباری هنر سهم حق بیمه سه ماهه اول سال 99 اعضایی که تا پایان اسفند 98 دارای قرارداد بیمه فعال بودند را پرداخت کرد.
چنانچه به هردلیل حق بیمه سه ماهه اول سال در سوابق بیمه شده اعمال نشده است و یا مبالغ پرداختی حق بیمه ( فقط سهم فرد) به حساب شما واریز نشده است، ضمن بررسی اطلاعات فردی و بانکی در پروفایل عضویت خود، کد ملی، شماره بیمه و شماره تماس خود را تا 5 مهرماه از طریق ایمیل به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ویا شماره پیامکی500028190 به صندوق اعلام تا در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه به اطلاع رسانده شود.
گفتنی است؛ صندوق صرفاً حق بیمه سه ماهه اول سالجاری اعضا را پرداخت کرده است و اعضای صندوق می بایست به منظور استمرار پوشش بیمه تامین اجتماعی و جلوگیری از ایجاد گسست و وقفه در قراردادهای بیمه همچون گذشته در موعد مقرر شخصاً نسبت به واریز سهم بیمه خود اقدام کنند.»

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن