Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی ۲۵ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جایزه ادبی همدان

۲۵ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جایزه ادبی همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: 25 دی آخرین مهلت ارسال آثار به جایزه ادبی استان است.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی گفت: بیست و پنجمین جایزه ادبی استان همدان با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و خانه شعر و ادب استان همدان، بهمن ماه 99 در شهرستان بهار برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار 25 دی ماه 99 است، اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان، آثار خود را ارائه دهند و یا به صورت پستی به شهرستان بهار، خیابان پانزده خرداد، مجتمع فرهنگی و هنری آیت‌الله بهاری ارسال کنند.
احسانی در خصوص اهداف برگزاری این رویداد، یادآور شد: جایزه ادبی استان با هدف فراهم آوردن زمینه‌های مناسب جهت شکوفایی استعدادهای علاقمندان، ایجاد تحرک و پویایی در حوزه شعر و داستان و ایجاد فضای سازنده جهت تبادل آرا و افکاری اهالی قلم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه جایزه ادبی استان در سه بخش شعر(قبل از نیما، بعد از نیما)، داستان کوتاه و کتاب(مجموعه شعر و داستان) برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه با موضوعات جهش تولید، نماز و نیایش، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و حقوق شهروندی پیش بینی شده است.
احسانی با تأکید بر اینکه شرکت در جایزه ادبی استان برای تمامی علاقمندان در گروه‌های سنی مختلف، آزاد است، گفت: هر شاعر می‌تواند حداکثر با سه اثر و نویسندگان حداکثر با دو اثر در جشنواره شرکت کنند.
وی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به آدرس   hamedan.farhang.gov.ir از جزئیات این فراخوان مطلع شده و با تکمیل فرم مشخصات فردی، در بیست و پنجمین جایزه ادبی استان همدان شرکت کنند./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن