Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی قرارگاه رمضان برای مقابله با روزه‌خواری در همدان تشکیل شد

قرارگاه رمضان برای مقابله با روزه‌خواری در همدان تشکیل شد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان گفت: قرارگاه رمضان با هدف مقابله با منکر روزه خواری و بدحجابی در همدان تشکیل و کار خود را آغاز کرده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام یاسر مظاهری بعدازظهر امروز درجمع اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از تشکیل قرارگاه رمضان خبر داد و  اظهار داشت: قرارگاه رمضان با هدف مقابله با منکر روزه خواری و بدحجابی در همدان تشکیل شده و کار خود را آغاز کرده است.
وی با اشاره به اینکه در قرارگاه رمضان برخورد سلبی مد نظر نیست و آمران به معروف با گفت وگو، تذکر لسانی و کار فرهنگی اقدام می کنند گفت:  برای تحقق اهداف این قرارگاه برنامه ای مانند مسابقه کتابخوانی با همکاری صدا و سیمای مرکز همدان در این راستا اجرا میشود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان عنوان کرد:با روشنگری، بصیرت افزایی و ایجاد فضای روانی لازم باید به مقابله با انواع منکر در سطح جامعه بپردازیم.
وی توضیح داد: مسافران و سایر افرادی که منع شرعی برای روزه خواری دارند به حرمت این ایام طبیعتا در معرض دید سایر افراد روزه خواری نمیکنند اما با روزه خواران متجاهر که عمدا حرمت شکنی می کنند برخورد می شود.
مظاهری با بیان اینکه با هماهنگی دادستان همدان شعبه ویژه ای برای برخورد با روزه خواران متجاهر پیش بینی شده است مطرح کرد: فعالیت برخی از عرضه کنندگان مواد غذایی بویژه در مراکز گردشگری توجیهی در ماه مبارک رمضان ندارد./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن