Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی توزیع ۳۳ میلیاردی کمک‌های مؤمنانه در همدان

توزیع ۳۳ میلیاردی کمک‌های مؤمنانه در همدان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: در طول ۶ دوره گذشته حدود ۳۳ میلیارد تومان کمک های مومنانه از سوی ستاد اجرایی امام(ره) بین نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در ششمین مرحله توزیع کمک های مومنانه اظهار داشت: در این مرحله در آستانه آغاز سال تحصیلی هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر به ارزش هر کدام ۲۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین در این مرحله پنج هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی، پنج هزار و ۳۰۰ بسته لوازم التحریر در سطح استان نیز به دست جامعه هدف خواهد رسید.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در مدت چندین ماه گذشته، مردم ایران ظرفیت خوبی از خود در عرصه نوعدوستی نشان دادند افزود: دین اسلام اجازه بی تفاوتی نسبت به یکدیگر را نمی دهد و لذا دعوت به مواسات و کمک به برادران و خواهران مومن سفارش شده است.
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با بیان اینکه نوع دوستی‌، کمک‌رسانی و خدمت به مردم از سراسر کشور در هر حادثه طبیعی گویای حس انسان دوستی در کشور است. خاطر نشان کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه حس همدلی را در کشور تقویت کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن