Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اعلام جدول نمایش های سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان

اعلام جدول نمایش های سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان

جدول اجرای نمایش‌های سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان اعلام شد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، جشنواره سی‌وسوم با حضور هفت گروه نمایشی از شهرستان‌های همدان، ملایر، کبودرآهنگ و تویسرکان، ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه با برگزاری آیین افتتاحیه و اجرای سه نمایش در مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی کار خود را آغاز خواهد کرد.
در اولین روز از این جشنواره نمایش 《گمگشته》 به نویسندگی فرزاد لباسی و کارگردانی محمدرضا باباخانیان از همدان، ساعت ۱۰ صبح در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی اجرا خواهد شد.
پلاتو استاد عاشورپور در دو سانس ۱۶ و ۱۸ میزبان علاقمندان تئاتر برای تماشای نمایش 《کمدی مزخرفات》 به نویسندگی بهروز ناصرشریعتی و حجت بیات و کارگردانی امیرحسین فاطمی از همدان خواهد بود.
نمایش 《سهراب فرزند ایران》 نوشته محمدباقر نباتی‌مقدم به کارگردانی حمید محبی از کبودرآهنگ، ساعت ۱۸ در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی به روی صحنه می‌رود.
ساعت ۱۰ صبح پنج‌شنبه ۲۷ آبان ماه، اثر نمایشی 《بی‌وقفه یاغی》 به نویسندگی و کارگردانی سجاد طهماسبی از تویسرکان در سالن اصلی این مجتمع اجر خواهد شد.
نمایش 《بساوایی》 نوشته سعید حسین‌پور به کارگردانی بهرام حاج‌علی اکبری و سعید حسین‌پور از ملایر در دو سانس ۱۶ و ۱۸ در سالن پلاتو استاد عاشورپور به روی صحنه می‌رود.
علاقمندان به هنر نمایش می‌توانند ساعت ۱۸ در سالن اصلی به تماشای تئاتر 《مرغ باغ هپروت》 به نویسندگی ناصر کامگاری و کارگردانی سید مهرداد کاووسی حسینی از همدان بنشینند.
ساعت ۹ صبح جمعه ۲۸ آبان‌ماه همزمان با آخرین روز از سی‌و سومین جشنواره تئاتر استان همدان، نمایش 《شب عید》 به نویسندگی مهدی شادمانی‌روشن و کارگردانی سعید باغبانی‌نیر و محسن سپه‌دوست از همدان در سالن اصلی اجرا می‌شود.
آیین اختتامیه جشنواره ساعت ۱۵ در مجتمع شهید آوینی برگزار خواهد شد و از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.
گفتنی است علاوه بر برگزاری جلسات نقد و بررسی نمایش‌ها پس از هر اجرا، نمایشگاه پوستر نمایش‌های اجرا شده در گالری مجتمع برپا خواهد شد.
حضور تماشاگران در سالن‌های نمایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزاد است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن