Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی آغاز ارزیابی 400 اثر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

آغاز ارزیابی 400 اثر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ارسال بیش از 400 اثر نمایشی و نمایشنامه به بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، احمدرضا احسانی گفت: با پایان مهلت ارسال آثار به بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، 402 اثر از سوی هنرمندان عرصه نمایش کودک و نوجوان به این رویداد بین‌المللی ارسال شد که ارزیابی این آثار توسط هیات انتخاب جشنواره آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به همه‌گیری کرونا در دو سال اخیر و کاهش اجراهای عمومی نمایش‌های کودک و نوجوان، اما استقبال از جشنواره بیست و هفتم قابل توجه بود که نشان از توجه هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان به جشنواره خودشان را دارد.

رئیس بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: تلاش ما و دبیر جشنواره بر این است تا این دوره از جشنواره را کیفی‌تر و با استانداردهای لازم برگزار کنیم.

احسانی با اشاره به تاثیر این رویداد نمایشی در استان همدان گفت: از دوره هفدهم که جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به زادگاه خود همدان بازگشته، نمایش‌های این حوزه از لحاظ محتوایی و تکنیکی سیر صعودی داشته‌اند. ضمن اینکه رشد مخاطبان تئاتر را در همدان شاهد هستیم و این جشنواره باعث شده مردم با اشتیاق نمایش‌ها را دنبال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: با توجه به همه‌گیری کرونا در دو سال اخیر برخی از آثار این دوره از جشنواره همچون سال‌های گذشته اجرای عمومی نداشتند و ایجاد زمینه اجرای این آثار از دغدغه‌های ماست.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اسفندماه ۱۴۰۰ به دبیری امیرمشهدی عباس و با شعار«تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن