Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی چهلمین جشنواره فیلم فجر در همدان به هفتمین روز رسید

با اکران چهار اثر؛
چهلمین جشنواره فیلم فجر در همدان به هفتمین روز رسید

در هفتمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر در همدان، فیلم‌های «علف‌زار»، «شهرک»، «ملاقات خصوصی» و «ماهان» به روی پرده می‌روند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، امروز پنج‌شنبه 21 بهمن ماه همزمان با هفتمین روز از برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر در همدان، چهار اثر در سه سالن اکران می‌شود.
فیلم «علف‌زار» اثر کاظم دانشی ساعت 17 در سالن شماره یک سینما فلسطین و ساعت 20:30 در سینما فرهنگ مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی پیش روی تماشاگران قرار می‌گیرد.
این اثر سینمایی، داستان یک روز بازپرس شعبه چهارم دادگاه کیفری است؛ فردی جوان و جدی که درگیر پرونده ای است. محسن ده سال پیش به همراه فریبا معتاد بوده ولی به کمک خانواده اش ترک کرده و چند سالی است زندگی جدیدی را تشکیل داده و ازدواج کرده ولی بعد از ده سال فریبا پیدایش شده، فریبا در همه این سال ها معتاد بوده و خانواده‌اش او را ترک کرده‌اند و …
پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مهدی زمین‌پرداز، مائده طهماسبی، فرخ نعمتی، متین حیدری‌نیا، رویا جاویدنیا، محمد معتضدی، یسنا میرطهماسب، سیروس همتی و مهران امام‌بخش بازیگران فیلم علف‌زار هستند.
سینما فرهنگ مجتمع شهید آوینی ساعت 18 و سالن شماره یک سینما فلسطین ساعت 19:30 میزبان علاقمندان به تماشای فیلم «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی هستند.
داستان این فیلم، دربارهٔ جوان علاقمند به بازیگریست که در تست یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می‌شود و برای پیوستن به این پروژه و رسیدن به آرزوی خود یعنی بازیگر شدن، باید شرایط ویژه و تمرین‌های روحی و روانی گروه بازیگران در شهرکی ایزوله شده را بپذیرد.
در فیلم «شهرک» ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رؤیا جاویدنیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی و ساقی حاجی‌پور به ایفای نقش می‌پردازند.
سالن شماره دو سینما فلسطین ساعت 18 فیلم «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و ساعت 20:30 فیلم «ماهان» اثر حمید شاه‌حاتمی را اکران می‌کند.
داستان فیلم «ملاقات خصوصی» درباره‌ی دختری به نام پروانه است که در حومه شهر تهران صاحب مغازه‌ای است و خانواده‌ای ضعیف دارد که پدر خانواده در زندان است. فرهاد که هم‌بندی پدرش است با پروانه برای کارهای پدرش هر از گاهی در ارتباط است و به او علاقه‌مند است. روزی فرهاد به پروانه ابراز علاقه می‌کند و …
پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، رویا تیموریان، ریما رامین‌فر، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، پیام احمدی‌نیا، شیرین آقاکاشی و حسین پارسایی بازیگران این فیلم هستند.
فیلم «ماهان» نیز روایت زندگی یک بازیگر تئاتر است که پس از مدت‌ها می‌ تواند نقش اصلی یک نمایش را روی صحنه ایفا کند، اما بیماری سرطان مسیر زندگی او را دستخوش تغییرات جدی قرار می دهد.
همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان در این فیلم بازی کرده‌اند.
چهلمین جشنواره فیلم فجر از 15 تا 22 بهمن ماه در همدان با اکران 16 فیلم بخش سودای سیمرغ برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن