Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اکران «ضد» و «خائن‌کشی» در آخرین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر در همدان

اکران «ضد» و «خائن‌کشی» در آخرین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر در همدان

چهلمین روز جشنواره فیلم فجر، امروز 22 بهمن ماه با اکران چهار فیلم در همدان به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش "همدان نیوز"، سالن شماره یک سینما فلسطین همدان ساعت 17 و سینما فرهنگ مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی میزبان علاقمندان به تماشای فیلم «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی است.
«ضد» با بازی مهدی نصرتی، لیلا زارع، نادر سلیمانی، لیندا کیانی، مهشید جوادی، مجید پتکی، روزبه رئوفی، عماد درویشی و شیرین آقاکاشی، یک درام سیاسی را روایت می‌کند که در بستر التهابات کشور در تابستان سال ۱۳۶۰ می‌گذرد. قصه این فیلم دربارهٔ یک عشق در دل حوادث سیاسی است که پس از سال‌ها دوباره شعله‌ور می‌شود.
فیلم «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی ساعت 19:30 در سالن شماره یک سینما فلسطین و ساعت 20:30 در سینما فرهنگ مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی به روی پرده می‌رود.
این داستان، راوی مقاومت و ایثار زنان در روزهای پرتلاطم ابتدایی جنگ است و با بازسازی تصاویر زنده و مستند از نبرد خانه به خانه خرمشهر، اولین تصویر سینمایی با نگاه زنانه از آن مقاومت را خلق کرده‌است.
نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی، هدی زین‌العابدین، حسین سلیمانی، صدف عسکری، محمد صدیقی‌مهر، یاسین مسعودی و مهدی حسینی‌نیا بازیگران «دسته دختران» هستند.
سالن شماره دو سینما فلسطین همدان فیلم «خائن‌کشی» اثر مسعود کیمیایی را ساعت 18 و فیلم «درب» به کارگردانی سید هادی معلق را ساعت 20:30 اکران می‌کند.
خائن کشی در مورد گروهی است که می‌خواهند ازبانک ملی دزدی کنند. مهدی، شاهرخ، گیو، اطلس و دیگرانی دزدان ظاهری بانک هستند اما این پول را برای قرضه ملی دکتر مصدق می خواهند. دکتر مصدق بر سر این مسئله اصرار می‌ورزد که نفت ایران باید ملی شود. از سویی سرکرده‌ی این گروه دلباخته زنی است اما در درگیری‌هایی که در جلوی بانک با پلیس بالا میگیرد؛ او تیر میخورد و باقی فرار می‌کنند و…
امیر آقایی، پولاد کیمیایی، سارا بهرامی، پانته‌آ بهرام، اندیشه فولادوند، حمیدرضا آذرنگ، سام درخشانی، نرگس محمدی، رضا یزدانی، الهام حمیدی، نسیم ادبی، فریبا نادری، شکیب شجره، سوگل خالقی، امیرحسین هشترودی، فرهاد آئیش و مهران مدیری در فیلم جدید مسعود کیمیایی ایفای نقش می‌کنند.
فیلم «درب» نیز با بازی هادی محقق و محمد اقبالی روایتگر مأمور اداره برقی است که قرار است برق خانه‌ای تَک و دورافتاده را وصل کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن