Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اعزام ۸۱۰ زائر از همدان به حج تمتع

اعزام ۸۱۰ زائر از همدان به حج تمتع

مدیرحج و زیارت استان همدان گفت: ۸۱۰ نفر در قالب ۶ کاروان از این استان عازم سرزمین نزول قرآن می شوند و هم اینک ثبت نام و انتخاب کاروان متقاضیان حج تمتع آغاز شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محسن ساغرچی اظهار داشت: نام نویسی زائرین حج تمتع از ۱۸ اردیبهشت آغاز شده است و متقاضیان نسبت به انتخاب کاروان اقدام می کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که سال گذشته در کاروان‌های حج تمتع ثبت نام کرده و دارای قبض ودیعه گذاری از ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ به قبل هستند و تاریخ تولد آنها نهم مرداد ۱۳۳۶ به بعد است می توانند به صورت غیرحضوری و مراجعه به سایت reserve.haj.ir نسبت به نامنویسی اقدام کنند.

مدیرحج و زیارت استان همدان ادامه داد: زائران حج تمتع باید سه دُز واکسن را تزریق کرده باشند همچنین در صورتی تزریق ۲ دُز واکسن برای مرحله سوم نسبت به دریافت واکسن سینوفارم یا آسترازانکا اقدام کنند.

ساغرچی اظهار داشت: گذرنامه زائران نیز باید تا دهم دی دارای اعتبار باشد بنابراین افراد بدون گذرنامه باید هر چه زودتر نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پرواز زائرین حج تمتع استان همدان و کردستان از طریق فرودگاه بین المللی همدان در اواخر خرداد سال جاری صورت می گیرد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن