Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث آتش سوزی میدان مرکزی همدان مهار شد/اعزام 10 خودرو و 43 نیروی آتش نشانی به محل حادثه

مدیرعامل آتش نشانی همدان خبر داد:
آتش سوزی میدان مرکزی همدان مهار شد/اعزام 10 خودرو و 43 نیروی آتش نشانی به محل حادثه

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از مهار آتش سوزی در میدان امام (ره) شهر همدان خبر داد.

محمدرضا بیاناتی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر افزود: ظهر امروز یک فقره آتش سوزی در انتهای خیابان بوعلی شهر همدان و منتهی به میدان مرکزی شهر به سازمان آتش نشانی گزارش شد و نیروهای عملیاتی به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مکانی که در آن آتش سوزی رخ داده، انباری متروکه و رها شده است، یادآور شد: با توجه به اینکه این مکان شیروانی است و زیر آن از چوب استفاده شده، آتش در آن شعله گرفته است که خوشبختانه با ورود نیروهای سازمان آتش نشانی، از سرایت آن به اطراف جلوگیری شده است.

بیاناتی از حضور نیروهای 6 ایستگاه آتش نشانی در محل این حادثه، یادآور شد: 10 دستگاه خودرو آتش نشانی و 43 نفر نیروی عملیاتی و احتیاط به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از انجام کارشناسی اظهار نظر قطعی اعلام خواهد شد، اظهار داشت: هنوز علت آتش سوزی مشخص نیست و باید کارشناسی های لازم صورت بگیرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان در پایان با بیان اینکه این حادثه تا این لحظه آسیب جانی نداشته است، خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی پس از کارشناسی ارائه خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن