Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 110 کیلوگرم مواد مخدر در همدان

کشف 110 کیلوگرم مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 110 کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و تریاک در 24 ساعت گذشته در شهرستان همدان و ملایر کشف و ضبط شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران افزود: 30 کیلوگرم هروئین در شهرستان ملایر و 80 کیلوگرم تریاک در شهر همدان کشف شده است.

وی بیان کرد: در این عملیات های پلیسی سه دستگاه خودروی حامل مواد افیونی توقیف و پنج قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: فرماندهی استان همدان از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 250 کیلوگرم مواد مخدر با اجزای 400 طرح موضوعی کشف کرده که بیشتر رویکرد پلیس دستگیری خرده فروشان بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از یک تن مواد مخدر پیش ساز مواد روانگردان شیشه امسال توسط عوامل پلیس مبارزه با مواد

مخدر کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: 31 باند تهیه و توزیع مواد مخدر از ابتدای سالجاری تاکنون در این استان شناسایی و منهدم شدند.

سردار مهدیان نسب افزود: تیم‌های پلیسی در جریان پاکسازی نهایی تپه 'پیسا' شهر همدان 109 معتاد متجاهر را دستگیر کردند که پنج نفر از آنها تحویل کمپ بانوان، 49 نفر تحویل مرکز ماده 16 و مابقی تحویل مرکز ماده 15 شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین مواد کشف شده در سال جاری مربوط به همدان و ملایر بوده است بیان کرد: 13 باند تهیه و توزیع مواد مخدر امسال در ملایر منهدم شدند که 250 درصد کشف مواد در این شهرستان افزایش یافته است.

وقوع پنج فقره قتل در ملایر

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه تمامی جرم های جنایی در همدان کشف شده است خاطر نشان کرد: پنج فقره قتل در سال جاری در ملایر رخ داده که چهار فقره کشف شده و یک فقره نیز در حال بررسی شده است.

سردار مهدیان نسب افزود: یک فقره قتل در جریان سرقت طلافروشی ملایر رخ داده است که تیم های ویژه پلیس آگاهی با حضور در محل جرم اقدام های لازم را انجام داده و به زودی قاتل یا قاتلان دستگیر می شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن