Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث آمار قربانیان حوادث کار در همدان

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان مطرح کرد:
آمار قربانیان حوادث کار در همدان

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از کاهش 41 درصدی مرگ و میر ناشی از حوادث کار در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان همدان، دکتر علی‌‌احسان صالح با اعلام این خبر، اظهار کرد: در 4 ماهه نخست امسال هفت نفر در استان همدان بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: شمار جان‌باختگان حوادث کار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 41 درصد کاهش داشته است.

صالح با بیان اینکه تمام فوت‌شدگان ناشی از حوادث کار در مدت یاد شده مرد بوده‌اند، تصریح کرد: تعداد جان‌ باختگان حوادث کار در مدت مشابه سال گذشته شامل 12 مرد بوده است.

147مصدوم در سوانح ناشی از کار

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: 147 نفر در سوانح ناشی از کار در سطح استان طی همین مدت مجروح و مصدوم شده‌اند که از نظر جنسیت 144نفر آنها مرد و 3 نفر نیز زن بوده است.

وی با بیان اینکه مجروحین و مصدومین حوادث ناشی از کار در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است، یادآور شد: در سال گذشته 128نفر مرد و یک نفر زن در حوادث ناشی از کار مجروح و مصدوم شدند.

صالح درباره جزئیات حوادث کار تصریح کرد: برخی از افراد پیش از بروز سانحه به علت بیماری همچون سکته قلبی جان خود را از دست می‌دهند و سپس دچار سانحه کار می‌شوند که این موضوع در معاینات پزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن را از دیگر عوامل مهم فوت ناشی از حوادث کار عنوان کرد و گفت: باید نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه شایانی صورت گیرد تا شاهد کاهش حوادث کار باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن