Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث اقدام باور نکردنی پدر سنگدل با پسر بچه اش در خیابان

اقدام باور نکردنی پدر سنگدل با پسر بچه اش در خیابان

پدر سنگدل که پس از قتل پسر 8ساله‌اش سناریوی ساختگی خودکشی را مطرح کرده بود، در جلسه بازپرسی لب به اعتراف گشود.

به گزارش "همدان نیوز"، تحقیقات در این پرونده از عصر دوشنبه گذشته و به‌دنبال سقوط مرموز یک پسر بچه از پل امام‌ حسین (ع) مشهد در دستور کار پلیس قرار گرفت. پس از گذشت سه روز از این حادثه پدر کودک با مراجعه به پلیس گفت: دو سال قبل من و همسرم از یکدیگر جدا شدیم و همسرم دوباره ازدواج کرد. پسرمان به نام امیر پیش من زندگی می‌کرد. دوشنبه صبح به مغازه نانوایی رفتم و وقتی بازگشتم متوجه غیبت او شدم.

به تصور این که امیر نزد مادرش رفته است، موضوع را پیگیری نکردم تا این‌که در تماس با همسر سابقم متوجه شدم امیر به آنجا نرفته است. با مشاهده خبر سقوط پسر بچه از روی پل به موضوع شک کردم.

وی ادامه داد: پسرم چند بار از خودکشی حرف زده بود و من و دیگران حرف‌های او را جدی نگرفتیم. آخر هم تهدیدش را عملی کرد.

دیروز پدر امیر برای تحقیقات به دادسرا احضار شد که قاضی علی‌اکبر احمدی، بازپرس جنایی مشهد به اظهارات او مشکوک شد و پس از صحبت با مرد جوان و روانکاوی او، راز قتل را فاش کرد.

پدر امیر وقتی دید بازپرس متوجه دروغ او شده است، قفل سکوت خود را شکست و گفت: امیر بچه تیزهوشی بود و بیش از سنش زندگی و مشکلات آن را درک می‌کرد. او همیشه از این که من و مادرش از هم جدا هستیم گله می‌کرد و از من می‌خواست به این جدایی پایان دهم. از بهانه‌ گیری‌هایش خسته شده بودم.

روز دوشنبه دوباره شروع به بهانه‌گیری کرد. عصبانی شدم و از او خواستم حاضر شود تا برای خرید کیف و لوازم تحریر به بازار برویم. وقتی به بالای پل رسیدیم، از او خواستم پیاده شود تا شهر را از آن بلندی ببیند. وقتی پیاده شد، او را در آغوش گرفته و به پایین پرت کردم. بعد به خانه بازگشتم و سناریوی ساختگی خودکشی را مطرح کردم.

متهم پس از اعتراف به جنایت، برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: جام جم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن