Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگيري اعضای باند جعل اسناد ملکي و دولتي در تویسرکان

دستگيري اعضای باند جعل اسناد ملکي و دولتي در تویسرکان

فرمانده انتظامي استان همدان از دستگيری سه عضو باند حرفه اي جعل اسناد ملکي و دولتي در شهرستان تویسرکان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار  حاجی محمد مهدیان نسب در تشريح اين خبر گفت: در پي یک شکايت مبني بر خريد يک قطعه زمين مسکوني و کلاهبرداري  ، موضوع به صورت ويژه توسط کارآگاهان پليس آگاهي  شهرستان مورد بررسي قرار گرفت. 

وی در ادامه گفت:در اين پرونده متهم هيچ سرنخي از خود به جا نگذاشته بود که در تحقيقات و بررسي هاي فني و پيچيده  مشخص شد چند نفر بصورت حرفه اي  با جعل اسناد ملکي و مدارک واگذاري شهرداري و وکالت رسمي اقدام به فروش چندين قطعه از زمين هاي مسکوني يکي از شهرک هاي اين شهرستان می کردند.

سردار مهدیان نسب بیان داشت : در همین راستا استعلامات و بررسي هاي لازم در مورد مدارک مورد نظر انجام و مشخص شد همه مدارک ساختگي و جعلي است.

وي افزود: با تحقيقات جامع که توسط پليس آگاهي صورت گرفت در نهایت يکي از جاعلان که با مدارک شناسايي جعلي و سوء استفاده از مدارک سرقتي ديگران اقدام به اين معاملات کرده بود شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي دستگير شد.  

این مقام مسئول گفت: متهم در تحقیقات فنی و ارائه مدارک و دلايل کافي مبني بر جعل اسناد دولتي و ملکي با همکاري دو نفر واقدام به فروش 11 قطعه زمين مسکوني در اين شهرستان به ارزش بيش از 12 ميليارد ريال به چند نفراعتراف کرده است.

سردار مهدیان نسب افزود: دو نفر همدست وي نيز در داخل مخفيگاه شان در يک عمليات غافلگيرانه دستگير که همگی صراحتاً به جعل اسناد و کلاهبرداري از شهروندان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه گفت: اين پرونده با بيش از 800 ساعت کار عملياتي تکميل و به مرجع قضائي ارسال و متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند .

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن