Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث محکومیت قاچاقچیان در تعزیرات همدان/ از قاچاق پوشاک تا تبلت و موتور سیکلت

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد:
محکومیت قاچاقچیان در تعزیرات همدان/ از قاچاق پوشاک تا تبلت و موتور سیکلت

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچي موتورسیکلت در تعزيرات حكومتي همدان 82 ميليون ريال جريمه شد.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا حسن پور با اعلام این خبر افزود: قاچاقچي موتورعلاوه برضبط كالا به پرداخت جزاي نقدي درحق صندوق دولت نيز محكوم شد.

وی ادامه داد: فردي كه یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را درمنزل خود نگهداری کرده بود دستگير و به تعزيرات حكومتي همدان معرفی شد که شعبه پنجم اين اداره كل پس از تشریفات قانونی مشاراليه  را علاوه بر ضبط كالا به پرداخت مبلغ 82 ميليون ريال جزاي نقدي در حق دولت محكوم كرد.

 جریمه قاچاقچی لوازم آرایشی   

 حسن پور همچنین تصریح کرد: محکومیت قاچاقچي لوازم آرایشی در تعزيرات حكومتي همدان با بیش از 110 ميليون ريال جريمه از دیگر پرونده‌های این اداره کل به شمار می رود.

 وی با بیان اینکه قاچاقچي علاوه برضبط كالا به پرداخت جزاي نقدي درحق صندوق دولت نيز محكوم شد، خاطرنشان کرد:  این فرد كه مقادیری لوازم آرایشی قاچاق به ارزش 41 میلیون ریال را به وسیله خودروی سواری حمل می‌کرد هنگام عبور ازشهرستان فامنین دستگیر و به تعزيرات حكومتي همدان معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار داشت: شعبه پنجم اين اداره كل پس از تشریفات قانونی، مشاراليه  را علاوه بر ضبط كالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ 110 ميليون و581هزار ریال جزاي نقدي در حق دولت محكوم كرد.

 قاچاقچی پوشاک به دام افتاد   

وی در ادامه یادآور شد: قاچاقچي پوشاک از سوي تعزيرات حكومتي همدان بیش از53 ميليون ريال جريمه شد.

حسن پور با اشاره به محکومیت قاچاقچی پوشاک خارجی به پرداخت جزای نقدی، خاطرنشان کرد: این فرد كه مقدار 398 ثوب انواع البسه خارجی به ارزش 53 میلیون ریال را به وسیله خودرو اتوبوس حمل می کرد، هنگام عبور از ايست وبازرسي شهيد زارعي همدان به ظن قاچاق دستگير و پس از تشریفات قانونی توسط شعبه ويژه رسيدگي به جرائم قاچاق كالا وارز مستقردرگلوگاه شهید زارعی علاوه برضبط كالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ  53 ميليون و700 هزارریال جزاي نقدي در حق دولت محكوم شد.

محکومیت قاچاقچي تبلت و ساعت مچی در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به جزیمه 700 میلیون ریالی قاچاقچي تبلت وساعت مچی در همدان، تصریح کرد: فرد قاچاقچي پس از دستگيري از سوي تعزيرات حكومتي همدان علاوه برضبط كالا و مصادره خودرو به پرداخت جزاي نقدي نيزمحكوم شد.

حسن پور اضافه کرد: فردی که تعدادی ساعت مچی و تبلت خارجی به ارزش 702 میلیون ریال را به وسیله خودرو سواری پژوپارس حمل می کرد دستگیر و پس از تشریفات قانونی توسط شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مستقردرگلوگاه شهید زارعی همدان علاوه برضبط کالا ومصادره خودرو، به پرداخت مبلغ 703 میلیون ریال جزاي نقدي محكوم شد .

وی در پایان یادآور شد: سامانه پیامکی 300000135 و تارنمای t135.ir اداره کل تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارشات مردم است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن