Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث همکاری پلیس همدان در کشف 900 کیلو مواد مخدر در هرمزگان

همکاری پلیس همدان در کشف 900 کیلو مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 900کیلو تریاک جاساز شده در یک کامیون تانکر سوخت در یک عملیات مشترک با پلیس همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار عزیزاله ملکی در این رابطه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه طرح های مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان شب گذشته با همکاری و تعامل اطلاعاتی پلیس همدان موفق شدند یک دستگاه کامیون تانکر سوخت که مواد مخدر در آن جاساز شده بود را در محور کهورستان به بندرعباس شناسایی کنند.

وی افزود: در بازرسی از تانکرسوخت که به صورت بلاصاحب در محور رها شده بود تعداد 90 بسته 10 کیلویی به میزان 900 کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه ای در بدنه تانکر جاسازی شده بود را کشف و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قاچاق ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن