Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث تصادف در نهاوند یک کشته و چهار زخمی بر جا گذاشت

تصادف در نهاوند یک کشته و چهار زخمی بر جا گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه کامیون خاور با یک دستگاه پژو 405 عصر سه شنبه در کیلومتر 20 جاده نهاوند - کرمانشاه، یک نفر از سرنشینان سواری پژو کشته و چهار نفر دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد تقی شهبازی افزود: تصادف ساعت 19 و 30 دقیقه عصر سه شنبه رخ داد که در اثر آن یک دستگاه کامیون بنز خاور که از طرف نهاوند به سمت فیروزان در حرکت بود با سواری پژو که در مسیر مخالف تردد می کرد به شدت برخورد کرد که مجروحان این سانحه با چند دستگاه آمبولانس هلال احمر و فوریتهای پزشکی نهاوند به بیمارستان انتقال یافتند.

وی افزود: در این سانحه امدادگران هلال احمر به همراه عوامل اورژانس در محل حضور یافته و پس از رها سازی مصدومان که حال یکی از آنها وخیم اعلام شده آنها را به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند انتقال دادند.

شهبازی گفت: محور نهاوند به کرمانشاه یکی از راههای ارتباطی پرتراکم است که به علت قرار گرفتن در مسیر مرکز به غرب کشور با حجم بالای تردد وسایل نقلیه همراه است که همین مساله باعث بروز تصادفات جانی و مالی زیادی در طول سال است لذا به منظور امداد رسانی و کاهش تلفات ناشی از سوانح جاده ای لازم است امکانات گسترده تری در اختیار عوامل مرتبط قرار گیرد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن