Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث نجات دو مرد جوان از چاه 15 متری در همدان

نجات دو مرد جوان از چاه 15 متری در همدان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از نجات دو مرد جوان که به علت گاز گرفتگی در عمق چاه 15 متری بی‌هوش شده بودند خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدرضا بیاناتی با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر مصدوم و محبوس شدن دو مرد جوان در عمق یک چاه، اظهار کرد: این گزارش ساعت 12 و 57 دقیقه امروز توسط سامانه 125 همدان دریافت شد که خبر از مصدوم و محبوس شدن دو مرد جوان در عمق یک چاه داشت.

وی با بیان اینکه به محض دریافت گزارش بلافاصله یک اکیپ عملیاتی از ایستگاه 14 و یک اکیپ تخصصی امداد و نجات از ایستگاه مرکزی به محل اعزام شدند، گفت: محل گزارش شده یک کارگاه چوب‌بری در انتهای بلوار ارتش بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: آتش‌نشانان اعزامی که با توجه به حجم سنگین ترافیک در کمترین زمان ممکن  و کمتر از چهار دقیقه به محل حادثه رسیده و پس از بررسی اولیه و مشاهده دو مرد جوان که به حالت بیهوش در عمق چاه 15 متری گرفتار شده بودند  بلافاصله عملیات نجات را آعاز کردند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی و در کمترین زمان ممکن هر دو مصدوم را که به علت گاز گرفتگی بیهوش شده بودند به خارج از چاه منتقل و عملیات احیاء قلبی تنفسی را انجام دادند.

بیاناتی با اشاره به تحویل هر دو مصدوم به عوامل فوریت‌های پزشکی پس از انجام عملیات، تصریح کرد: مالک کارگاه چوب‌بری محل حادثه که از جانبازان دفاع مقدس است در تماس با سامانه 125  و دفتر ریاست سازمان از فداکاری و ایثارگری آتش نشانان تقدیر کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن