Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث ثبت 323 تماس مزاحم با آتش نشانی همدان در یک روز

ثبت 323 تماس مزاحم با آتش نشانی همدان در یک روز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: در روز سه شنبه 25 مهرماه شهروندان 380 تماس با 125 تماس گرفتند که متأسفانه از این تعداد 323 مورد مزاحمت بوده است.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدرضا بیاناتی با اشاره به انجام شش عملیات توسط فرشتگان نجات 125 همدان در روز گذشته، اظهار داشت: آتش نشانان روز قبل به دو عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات اعزام شدند.

وی ادامه داد: شهروندان 380  بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس شش مورد منجر به عملیات شده، 13 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 38 تماس اشتباه و متاسفانه 323 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی همچنین تصریح کرد: عملیات های انجام شده در این تاریخ دو مورد آتش سوزی شامل حریق سطل زباله در چهارراه نظری و حریق مراتع و پوشش گیاهی در حصار حاج شمسعلی بوده است.

وی به نجات افراد محبوس شده در آسانسور ساختمان مسکونی در روز سه شنبه اشاره و تصریح کرد: دیگر عملیات‌های امداد و نجات شامل نجات حیوانات در میدان امام حسین (ع)، مهار حیوانات در خیابان اکباتان و عملیات امداد و نجات در حادثه سقوط از ارتفاع در خیابان گلزار توسط آتش نشانان استو

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان یادآور شد: در این عملیات ها دو نفر از شهروندان از آسیب های احتمالی نجات یافتند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن