Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 54 تن برنج خارجي و قاچاق در اسدآباد

کشف 54 تن برنج خارجي و قاچاق در اسدآباد

 

فرمانده انتظامي استان، از کشف 54 تن برنج خارجي و قاچاق در شهرستان "اسدآباد"، خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پي کسب خبری مبني بر اين که فردي در یکی از مناطق شهرستان اسدآباد اقدام به انبار مقدار زيادي برنج خارجي و قاچاق کرده، رسيدگي به موضوع در دستورکار ماموران اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، پس از اطمينان از صحت موضوع، در بازرسي از این انبار، 54 تن برنج قاچاق و خارجی کشف شد.

سردار کامرانی صالح، با اشاره به این که ارزش محموله قاچاق کشف شده، بيش از 43 ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده، تصریح کرد: متهم با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی شد.

فرمانده انتظامي استان  بر عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلال گران اقتصادی و قاچاقچیان کالا تاکید کرد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وظيفه ملي است و همه بايد برای ريشه کني اين معضل تلاش کنند.

وی همچنین از توقيف يک دستگاه اتوبوس حامل بیش از 600 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان "کبودرآهنگ"، خبر داد.

کامرانی صالح گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به يک دستگاه اتوبوس خالي از مسافر که از استان هاي غربي به سمت مرکز کشور در حال تردد بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامي استان همدان با اشاره به اینکه در بازرسي از این اتوبوس، 620 هزار نخ انواع سيگار خارجي کشف شد افزود: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را 2 ميليارد ريال اعلام کردند که در این رابطه 2 متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن