Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث 40 نقطه شهر همدان با دوربین پایش می‌شود

40 نقطه شهر همدان با دوربین پایش می‌شود

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: علی رغم افزایش تردد در حوزه‌های درون شهری و برون شهری، شاهد کاهش  ۱۳ درصد تصادفات فوتی و ۱۱ درصدی تصادفات جرحی در ۹ ماهه سال جاری بوده ایم.

به گزارش "همدان نیوز"، بخشعلی کامرانی صالح پیش ازظهر شنبه در مراسم افتتاح و بهره برداری از دوربین های ثبت تخلفات پلیس راهور، اظهار داشت: صداو سیما و رسانه ها اقدامات خوبی در حوزه فرهنگ سازی داشته اند و همچنین اداره کل راه و شهرسازی، استانداری و سایر دستگاه ها اقدامات شایسته ای در این حوزه داشتند که جای قدردانی دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: امروز جایگزینی اقدامات و استفاده از  IT اجتناب ناپذیر است به طوری که دقت، سرعت، صحت و شفافیت سازی بااستفاده از دستگاه های الکترونیکی بسیار موثر است.

وی عنوان کرد: اگر امروز با تلاش شهردار شاهد هستیم که  ۴۰ نقطه از شهر به وسیله تجهیزات الکترونیکی پایش می شوند نیازمند این است که در اینده صدها نقطه را تحت پوشش قرار دهیم.

کامرانی صالح تاکید کرد: استفاده از تجهیزات الکترونیکی علاوه بر سرعت و دقت باعث اقناع سازی نیز می‌شود به طوری که امروز اگر کسی تخلفی کند، فیلم ضبط شده برای وی پخش می شود و فرد خاطی شاهد تخلف خود خواهد بود.

وی افزود: با بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما و رسانه می توان نسبت به آگاه سازی مردم اقدامات خوبی انجام داد و می توانیم قبح قانون را هرچه بیشتر در جامعه نهادینه کنیم.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: هرچه در این حوزه تبلیغ کنیم و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی صورت گیرد، موفق تر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروزه نظارت با استفاده از عوامل در حوزه سنتی و فیزیکی قابل کنترل و نظارت نیست و استفاده از امکانات الکترونیکی امری اجتناب ناپذیر است که باید گام های بلندی برداشت و عقب ماندگی های استان را در این حوزه جبران کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن