Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سارق زورگیر سواري پرايد در همدان دستگير شد

سارق زورگیر سواري پرايد در همدان دستگير شد

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگیری يک سارق و کشف خودروي سرقتي که از شهرستان شهريار به سرقت رفته بود خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتري 19 در سه راه فرهنگيان به راننده يک دستگاه سواري پرايد مشکوک و با شگردهای خاص پلیسی خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد سواری پراید شب قبل، از شهرستان شهريار (از توابع استان البرز) به سرقت رفته است.

سرهنگ باقري تصریح کرد: راننده پرايد که جوانی 22 ساله بود بازداشت و در بازجویی های تخصصی اعتراف کرد که شب قبل به اتفاق همدستش در شهريار خودرو را دربست کرايه و در محلي خلوت راننده را با تهديد چاقو و به زور از خودرو پياده کرده و پس از سرقت متواري شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اين که همدست اين متهم در شهرستان شهريار از خودرو پياده شده است، بیان کرد: متهم با تشکيل پرونده و دستور قضائي برای بررسي تخصصي تر جرايم در اختيار پليس آگاهي استان قرار گرفت و تلاش براي شناسايي و دستگيري همدستش ادامه دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان از شهرونداني که در امر مسافر کشي فعاليت دارند خواست موارد ايمني و انتظامي را در نظر داشته و از اعتماد بي جا به مسافراني که پيشنهاد کرايه هاي غير متعارف دارند، خودداري کنند.

قابل ذکر است ماموران کلانتري 19 فرهنگيان روز گذشته نيز يک دستگاه سواري پژو پارس مسروقه را کشف و سارق آن را بازداشت کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن