Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 60 راس دام قاچاق در همدان

کشف 60 راس دام قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: صبح دیروز ماموران يگان امداد فرماندهي انتظامي شهرستان همدان موفق به کشف 60 راس گوسفند قاچاق شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر  گفت: در ساعت 3 صبح دیروز ماموران يگان امداد در حين گشت زني در بلوار امام خميني (ره) متوجه تردد يک دستگاه کاميون بنز اکسور شده و به آن مشکوک شدند.

وی افزود:ماموران جهت بررسي کاميون را متوقف کرده و در بازرسي از آن مشاهده کردند تعداد 60 راس گوسفند قاچاق در کاميون بارگيري شده که طبق گفته راننده خودرو از مياندوآب به مقصد بروجرد در حال حرکت بودکه ماموران در بررسي هاي مقدماتي متوجه شدند که اين تعداد دام فاقد مجوز است بنابراين ضمن بازداشت راننده و مالک، دامها را توقيف و به مقر انتظامي دلالت دادند.

این مقام انتظامی گفت:مالک احشام قاچاق به منظور فرار از چنگال قانون به ماموران پيشنهاد مبلغ 14 ميليون ريال رشوه دادند که ماموران ضمن رد رشوه، مراتب پيشنهاد رشوه را نيز ضميمه پرونده متهمين کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان گفت: ارزش دامهاي کشف شده برابر اظهار کارشناسان حدودا مبلغ 12 ميليارد  ريال مي باشد که پس از هماهنگي به مراجع قضايي تحويل داده شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن