Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سارقان منازل در بهار دستگیر شدند

سارقان منازل در بهار دستگیر شدند

فرمانده انتظامي شهرستان بهار از دستگيري اعضاء چهار نفره باند سارقين منزل در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش  "همدان نیوز"، سرهنگ بزرگعلي نوري در تشريح اين خبر گفت: در پي وقع چند فقره سرقت منزل و مراجعه و شکايت مالباختگان به کلانتري و پاسگاهاي شهرستان بهار، رسيدگي و شناسائي سارق يا سارقين احتمالي در دستور کار پليس آگاهي شهرستان بهار قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در ادامه یادآور شد: با اقدامات شناسائي و اشراف اطلاعاتي کارکنان انتظامي و پليس آگاهي شهرستان بهار در حوزه استحفاظي و بررسي و بازديد از محل هاي سرقت و جستجوي سرنخ هاي موجود موفق به شناسائي رد پاي سارقين فيوج سابقه دار در اين پرونده ها شدند.

سرهنگ نوري همچنین تصریح کرد: با هماهنگي با مقام قضائي 4 نفر از افراد اين باند را دستگير و در تحقيقات و بازجوئي هاي اوليه اين 4 نفر که از افراد سابقه دار بودند، به بزه ارتکابي خود اعتراف و پرده از راز 5 فقره سرقت در شهرستان بهار و 8 فقره سرقت در ساير نقاط استان جمعاً 13 فقره اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار به شهروندان توصيه کرد براي جلوگيري از سرقت در هنگام مسافرت منزل خود را به افراد مطمئن سپرده و يا در صورت امکان گشت کلانتري محل را از عدم حضور در منزل مطلع کنند.

وی افزود: شهروندان هرگز به مقدار زياد وجوهات نقد و طلا جات در منزل نگهداري نکرده و منزل خود را به تجهيزات پيشگيرانه از سرقت اعم از دزدگير و دوربين مداربسته مجهز کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن