Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف انبار 67 تنی برنج در همدان

کشف انبار 67 تنی برنج در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف انبار 67 تنی برنج خبر داد و گفت: متهم برنج خارجی بی کیفیت که در کیسه‌های کوچکتر ریخته و به قیمت بالاتر می فروخت، در تعزیرات حکومتی محکوم شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی تعزيرات حكومتي همدان، علیرضا حسن پور اظهار داشت: در اجرای گشت‌های مشترک با همکاری دادستانی همدان، بازار عمده مواد غذایی، موجودی انبارها، کارخانجات تولیدی و غیره بازرسی شد.

وی ادامه داد: در یک انبار بزرگ افرادی برنج‌های خارجی با کیفیت پایین ونزدیک به انقضاء مهلت مصرف را به طرز ماهرانه ای درکیسه های کوچک 20 کیلویی و10 کیلویی قرارداده به طوری که با مارک اصلی قابل تشخیص نبوده وبه بازار عرضه می کردند.

حسن پور با بیان اینکه متهمین کیسه های خالی چاپ شده را به تعداد بالا تهیه کرده اند، یادآور شد: پرونده مزبور در این اداره کل با عنوان تقلب وعرضه خارج از شبکه درحال رسیدگی است و همچنین بخش دیگری از پرونده اخلال در نظام اقتصادی در دادسرای عمومی وانقلاب همدان رسیدگی می شود.

وی در پایان یادآور شد: از مردم تقاضا داریم هرگونه تخلف را از طریق تلفن 32523442 اداره کل ، سامانه 124 سازمان صنعت، معدن وتجارت وتارنمای t135.ir اعلام کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن