Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث ضارب روحانی همدانی در درگیری به هلاکت رسید

ضارب روحانی همدانی در درگیری به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی استان همدان از کشته شدن ضارب روحانی همدانی در درگیری با ماموران انتظامی استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح جزئیات این خبر گفت:روز گذشته این قاتل جانی در حوالی حوزه علمیه آخوند همدانی یک روحانی را با شلیک دو گلوله به قتل رساند.

وی افزود:بلافاصله دستگیری قاتل در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی وپلیسی پس از گذشت لحظاتی قاتل شناسایی وتلاش ماموران برای دستگیری وی آغاز شد.

سردار کامرانی صالح بیان داشت:کارآگاهان مجرب پلیس با پیگیری های مستمر وبرنامه ریزی های انجام شده مناطق مختلفی را تحت نظارت وکنترل نامحسوس خود قرار دادند.

وی افزود:با توجه به وضعیت خاص این جانی سرانجام در ساعت 4:25 بامداد امروز متهم توسط واحد عملیاتی یگان امداد شهرستان همدان در یکی از محلات حاشیه شهر همدان شناسایی که وی به محض مشاهده ماموران اقدام به تیر اندازی می کند .

این مقام مسئول افزود:در درگیری مسلحانه ماموران با قاتل متواری که حدود 20 دقیقه طول کشید سرانجام قاتل به هلاکت رسید ودو تن از ماموران جان برکف پلیس استان نیز در این درگیری به صورت سطحی مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه فرد قاتل در کمتر از 24 ساعت به سزای اعمال خود رسید افزود:پلیس با افرادی که مخل نظم وامنیت هستندو می خواهند با رفتار خود امنیت شهروندان را خدشه دار کنند با تمام توان برخورد می کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن