Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۱۰۰ کیلو گرم تریاک در همدان

کشف ۱۰۰ کیلو گرم تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۰۰ کیلو گرم تریاک در استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح با اشاره به تلاش‌های اطلاعاتی و عملیاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر، گفت: مأموران قاچاقچیانی که با یک دستگاه کامیون اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های مرکزی به همدان می کردند متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده از این کامیون  ۱۰۰ کیلو تریاک که به شکل بسیار حرفه ای جاسازی شده بود کشف و راننده این خودرو دستگیر شد.

رئیس پلیس استان در ادامه به کشف بیش از ۶ هزار عدد تسمه تایم قاچاق در این شهر نیز اشاره کرد و گفت: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در راستای تشدید اقدامات کنترلی و برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظام اقتصادی شب گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شدند.

کامرانی صالح افزود: پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مشخص شد، کامیون حاوی مقادیری تسمه تایم متعلق به خودروهای سواری است که راننده، محموله را از یکی از استان های غربی به مقصد تهران بارگیری کرده است.

وی افزود:خودرو به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و پس از تخلیه و شمارش، ۶ هزار و ۱۵۰ عدد تسمه تایم قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف شد./ باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن