Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگيري مالخر اموال مسروقه در همدان

دستگيري مالخر اموال مسروقه در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري يك مالخر اموال مسروقه كه خودش هم دست به سرقت مي‌زد توسط ماموران كلانتري 16 مدني خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در پي كسب اخبار رسیده مبني بر اينكه فردي به هويت معلوم در یکی از مناطق شهر همدان اقدام به خريد و فروش اموال مسروقه مي كند، شناسايي و دستگيري او در دستور كار ماموران كلانتري 16 شهرك شهيد مدني قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسيت پرونده، سرگرد "محمد درسي"، رئيس كلانتري 16، كارآگاهان دايره تجسس كلانتري را مامور به بررسي خبر و دستگيري متهم کرد و ماموران واحد تجسس با انجام تحقيقات ميداني، بررسي هاي اطلاعاتي و انتظامي پس از 72 ساعت توانستند متهم را در مخفيگاهش شناسايي و با رصد نامحسوس فعاليت هاي او ،از صحت گزارش واصله مطمئن شوند.

باقری بیان داشت: با مشخص شدن فعاليت هاي مجرمانه متهم، ماموران با هماهنگي مرجع قضايي و اخذ حكم بازرسي منزل، وارد مخفيگاه متهم شده و در بازرسي از آن توانستند تعدادي زيادي از اموال سرقتي از قبيل يك دستگاه موتورسيكلت، 110 متر كابل برق فشار قوي و انبر مخصوص قطع آن، دستگاه عمود بر، دستگاه سنگ فرز، چندين عدد باطري موتورسيكلت، چند حلقه لاستيك خودرو، و تعداد زيادي قطعات و لوازم داخل خودرو كشف کنند .

این مقام مسئول افزود: متهم پس از انتقال به مقر انتظامي تحت بازجويي قرار گرفت و در بازجويي ها به سرقت داخل خودرو و خريد و فروش اموال مسروقه اعتراف كرد كه پس از تشكيل پرونده با دستور مقام قضايي جهت بررسي تخصصي تر جرايم به دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي منتقل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان گفت: تحقيقات جهت شناسايي افراد مالباخته و همچنين همدستان اين متهم توسط ماموران كلانتري 16 شهرك شهيد مدني ادامه دارد./ پلیس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن