Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث محدوديت‌هاي ترافيكي برگزاري نماز عيد فطر در همدان

محدوديت‌هاي ترافيكي برگزاري نماز عيد فطر در همدان

رئیس پلیس راهنمايي و رانندگي استان همدان محدوديت هاي ترافيکي برگزاري نماز عيد سعيد فطر را به شرح ذيل اعلام کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی فکری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم استان همدان، محدوديت هاي ترافيکي برگزاري نماز عيد سعيد فطر را به شرح ذيل اعلام کرد:

-تردد از ساعت 5 صبح تا پايان نماز عيد سعيد فطر در بلوار مفتح از تقاطع تختي به سمت ميدان مفتح و بالعكس ممنوع و اين معابر جهت توقف اتوبوس هاي سازمان اتوبوسراني همدان در نظر گرفته شده است.

-توقف وسايل نقليه شخصي از ساعت 5 صبح تا پايان نماز عيد سعيد فطر در بلوار مفتح ممنوع بوده و در صورت توقف وسايل نقليه با جرثقيل حمل خواهد شد .

-تردد از بلوار مفتح و همچنين بلوار شهيد چيت سازيان به سمت بالاي تپه مصلي از ساعت 5 صبح تا پايان برگزاري نماز عيد فطر ممنوع مي باشد.

-ضلع غربي بلوار شهيد چيت سازيان جهت پارك خودروهاي شخصي پيش بيني شده و از همه رانندگان عزيزي كه با خودرو هاي شخصي جهت اقامه نماز عيد فطر مراجعه مي نمايند درخواست مي گردد خودرو هاي خود را در فضاي پيش بيني شده پارك کرده  و از ايجاد سد معبر و راه بندان جلوگيري کنند.

-با توجه به هماهنگي كامل با سازمان اتوبوسراني و تاكسيراني در جهت انتقال نمازگزاران عزيز به مصلي و بالعكس ، از نمازگزاران گرامي درخواست مي گردد حتی الامکان از وسايل نقليه عمومي جهت تردد به مصلي برگزاري نماز عيد فطر استفاده نمايند.

- از پارک خودرو و موتورسيكلت در مسير تردد نمازگزاران جداً خودداري و با انتخاب مسير هاي جايگزين ما را در اجراي هر چه بهتر طرح هاي ترافيكي ياري کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن