Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سارقان داخل خودرو با شلیک گلوله در همدان دستگیر شدند

سارقان داخل خودرو با شلیک گلوله در همدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: دو سارق داخل خودرو در تعقيب و گريز شبانه پليس با شليك گلوله دستگیر شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در ساعت سه بامداد روز گذشته (18 خرداد) ماموران گشت كلانتري 11 شكريه به راننده و سرنشين يك دستگاه سواري پژو پارس سفيد كه در بين خودروها پرسه مي زدند مشكوك و به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: راننده سواري پژو با مشاهده ماموران پس از برخورد جزئي با خودرو پليس پا به فرار گذاشته و تعقيب و گريز شبانه بين ماموران و متهمان آغاز شد.

سرهنگ باقري بیان کرد: متهمان با حركت در خلاف جهت در چندين خيابان و بلوار سعي در فرار از دست ماموران داشتند كه پليس نیز به ناچار و برای جلوگيري از اتفاقات ناگوار براي شهروندان، با رعايت قانون بكارگيري سلاح، خودروی آنان را متوقف و متهمان را دستگیر کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بازرسي از خودرو متهمان، دو دستگاه ECU ، دو عدد پخش خودرو ، دو عدد قفل فرمان، يک عدد قفل پدال خودرو، يک عدد فرمان خودرو پژو پارس، مدارک يک دستگاه خودرو به شماره پلاک معلوم و يک تيغه چاقو که به صورت حرفه اي برای باز کردن درب خودروها طراحي شده بود و همچنين تعدادي پيچ گوشتي و آچار آلات کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: این دو متهم 25 و 26 ساله پس از بازداشت به مقر انتظامي منتقل و با تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ميني‌بوس سرقتی در همدان

وی همچنین تصریح کرد: دو سارق که يك ميني بوس را از شهر رشت سرقت كرده بودند در همدان دستگير شدند.

سرهنگ باقري در تشریح این خبر گفت: ماموران گشت كلانتري 19 شهرك فرهنگيان به راننده و سرنشين يك دستگاه ميني بوس در بلوار فرودگاه مشكوك و برای بررسي به آن ها دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده و سرنشین که قصد فرار داشتند با اقدامات پلیسی و قانون بکارگیری سلاح بازداشت و در بررسي هاي تكميلي مشخص شد، خودرو ميني بوس داراي سابقه سرقت از شهر رشت است.

باقري بیان کرد: متهمان در بازجويي های فنی و تخصصی، به جرم خود اعتراف كرده و اعلام داشتند، قصد انتقال خودرو به استان كردستان را داشته اند.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان گفت: اين 2 متهم برای بررسي تخصصي تر جرايم، به اداره مبارزه با سرقت پليس اگاهي استان منتقل شدند./ پلیس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن