Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث توقیف محموله 155 رأسی دام قاچاق در همدان

توقیف محموله 155 رأسی دام قاچاق در همدان

بنابر اعلام فرماندهان انتظامی دو شهرستان رزن و فامنین، 155 رأس دام قاچاق در این دو شهرستان کشف شد.

به گزارش "همدان نیوز"، فرمانده انتظامي شهرستان رزن از توقيف 2 محموله احشام قاچاق شامل 10 راس گوساله و 20 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علي زنگنه در تشریح این خبر بيان داشت: ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي شهرستان رزن  حین کنترل محورهای مواصلاتی از يك دستگاه خودروي باري،10 راس گوساله قاچاق و فاقد مجوز را كشف کردند.

وی افزود: در عمليات ديگري ماموران انتظامي در محور رزن-آوج با استقرار ايست و بازرسي از يك دستگاه کامیون، 20 راس  گوسفند قاچاق و فاقد مجوز  را كشف كردند.

سرهنگ زنگنه با بيان اين كه کارشناسان ارزش احشام توقيفي را مجموعا، 300 ميليون ريال برآورد کرده اند، تصريح کرد: 2 متهم در اين خصوص دستگير و پس از تشكيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان رزن در پايان ضمن تاكيد بر مقابله پليس با ورود هرگونه كالاي قاچاق، از شهروندان خواست: در صورت هرگونه اطلاع  در خصوص اماكن توزيع قاچاق كالا، مراتب را از طريق تماس با مركز فوريت‌هاي پليس 110 گزارش كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين نیز از كشف 110 راس گوسفند و 15 راس گاو قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علي حسن حيدري در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان فامنین با کنترل محورهاي مواصلاتي و اجراي ايست و بازرسي مقطعي، به 3 دستگاه كاميون مشکوک و آن ها را برای برررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی های صورت گرفته از این کامیون ها، 110 راس گوسفند و 15 راس گاو قاچاق و فاقد مجوز کشف و 3 متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حیدری با اشاره به این که كارشناسان ارزش احشام كشف شده را بيش از 6 ميليارد و 500 ميليون ريال ارزيابي کرده اند، افزود: دام های مكشوفه به اداره دامپزشكي شهرستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين در پایان گفت: پليس با اقتدار كامل در حوزه مبارزه با قاچاق كالا با قانون شكنان قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد كرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن