Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث انبارهاي احتکار شكر در فامنين کشف شد

انبارهاي احتکار شكر در فامنين کشف شد

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين از كشف انبارهاي شكر احتكار شده در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علي حسن حيدري گفت: با توجه به شرايط اقتصادي و تحريم دشمنان عليه نظام جمهوري اسلامي، متاسفانه عده اي افراد فرصت طلب و سودجو از فضاي عمومي جامعه در راستاي نيل به اهداف پليد سوء استفاده کرده و دست به ارتكاب اعمال مجرمانه مي زنند.

وي افزود: در شرايط كنوني ارتكاب اين گونه اقدامات حركت در مسير اهداف دشمن بوده و پليس بر خود وظيفه مي داند با اخلال گران اقتصادي با قاطعيت برخورد و نسبت به معرفي آنان به مراجع قانوني اقدام كند.

سرهنگ حيدري با بيان اينكه در چنين وضعيتي وحدت، همدلي و همكاري همه سازمان ها، نهادها و از همه مهمتر مشاركت مردم يك ضرورت است، تاكيد كرد: مردم، عوامل اخلال در نظام اقتصادي را شناسايي و به مراجع قانوني معرفي كنند.

فرمانده انتظامي فامنين با اشاره به اينكه پليس به عنوان محور تامين نظم و امنيت در جامعه در راستاي برخورد با اين گونه افراد مصمم است، اظهار داشت: امنيت اقتصادي يكي از مهمترين مولفه هاي امنيت در جامعه است و نقش بسيار مهمي در حفظ و ارتقاء امنيت عمومي دارد.

وي از اشراف اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ماموران پليس آگاهي و پليس امنيت عمومي شهرستان در كشف و شناسايي انبارهاي شكر احتكار شده خبر داد و بيان کرد: مقدار 8 هزار و 100 كيلوگرم شكر در دو انبار كه جهت عرضه خارج از شبكه در شهر فامنين دپو شده بود، كشف و مكان مورد نظر با هماهنگي مراجع قضائي پلمب شد.

سرهنگ حيدري با اشاره به دستگيري دو نفر و معرفي آنها به مراجع قانوني، ارزش كالاي كشف شده را 450 ميليون ريال براورد کرد و افزود: تحقيقات تكميلي در اين خصوص همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين در خاتمه خاطر نشان كرد: اقدامات انتظامي به تنهايي چاره كار نيست و عزم همه سازمان ها و نهادها را در حوزه مبارزه با قاچاق كالا مي طلبد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن